מדוע להשתמש בוורדפרס לשיווק דיגיטלי

אנו משתמשים בוורדפרס עבור האתר והבלוג שלנו, וכמעט תמיד אנו ממליצים ללקוחותינו לעשות זאת גם כן. למטרות של שיווק דיגיטלי, את וורדפרס באמת אי אפשר לנצח, וככלי בניית אתרים כולל, רוב העולם מסכים. יותר מ-74 מיליון אתרים באינטרנט בנויים באמצעות וורדפרס, מה שהופך אותו ללא ספק למערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר שזמינה לכל אחד.

למקרה שאתה עדיין לא קונה את זה, חשוב על אתרי השמות הגדולים: CNN, הניו יורק טיימס, Ebay, BBC America, Bloomberg America, ואפילו Facebook Newsroom. כולם משתמשים בוורדפרס. אה ושכחנו אחת: ביונסה. זה נכון, המלכה בעצמה משתמשת בוורדפרס כדי לארח את התוכן שלה, לפרסם עדכונים אחרונים ולעדכן את מיליוני המעריצים שלה.

כל השחקנים הגדולים האלה לא סתם בחרו בוורדפרס מרצונם, אלא הם בחרו בה מסיבה כלשהי. וורדפרס קלה לשימוש, במחיר סביר וכבר מותאמת לקידום אתרים, מה שהופך אותה לבחירה ברורה עבור מספר עסקים, סלבריטאים ותחנות חדשות שמחפשות מערכת CMS מקיפה הניתנת להתאמה אישית לחלוטין. אבל אנחנו לא רוצים שפשוט תרים את וורדפרס כי זה מה שביונסה משתמשת בו.

אנו הולכים לתת לכם את כל הסיבות מדוע, בתור חברה שעובדת רבות עם עיצוב אתרים, וורדפרס היא הבחירה הנכונה עבור שיווק דיגיטלי לעסק שלך.

זה בחינם

אחד היתרונות הברורים ביותר של וורדפרס הוא החינמיות. אמנם יש עלויות ועמלות הקשורות לשימוש בוורדפרס אם תבחר לארח אצלם, או לשדרג לתבנית ברמה גבוהה יותר, כל אחד יכול ליצור אתר וורדפרס בחינם אם הוא רוצה.

יתרה מכך, וורדפרס מציעה שתי גרסאות של השירותים שלהם: WordPress.com עבור אלו מאיתנו שצריכים משהו קל ופונקציונלי עבור בלוג אישי או משהו קטן יחסית, ו-WordPress.org עבור אנשים שמתכננים לארח את האתר שלהם, לרכוש שם דומיין, וניהול עסק דרך האתר שלהם. כך או כך, ניתן לעצב ולבנות אתר וורדפרס תמורת מעט כסף כלל.

פשוט וקל

יתרון נוסף של בניית אתר wordpress הוא גמישות אירוח מוחלטת. כמעט כל שירות אירוח בחוץ תומך בוורדפרס, ואם יש לך שטח שרת משלך, אתה יכול לארח בעצמך בקלות. אין בעיה עם מציאת שרת או מארח תואמים, מכיוון שהוא בנוי על קוד חינמי בקוד פתוח שמתארח בקלות בכל מקום.

מותאם למנועי חיפוש

יתרון אחד באמת אטרקטיבי שהפך את וורדפרס לבחירה הברורה עבורנו הוא שגוגל אוהבת אתרי וורדפרס. וורדפרס משתמשת בקוד נקי במיוחד וקל לקריאה, מה שמקל על גוגל להוסיף לאינדקס ולסרוק את האתרים שלהם.

וורדפרס כולל גם מספר תוספים שעוזרים לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך בעצמך. תוסף Yoast SEO הוא סוג של התקן הזהב לאופטימיזציה למנועי חיפוש. זה מאפשר לך להתאים אישית את כותרת האתר שלך, מטא תיאור, תג כותרת ומילת מפתח, ואז נותן לך אינדיקציה עד כמה הדף הזה ידורג. והכי חשוב, זה גם בחינם.

קל לתחזוקה ולעדכון

וורדפרס היא מערכת CMS חסינת תקלות שכל אחד יכול להתמודד איתו. לעתים קרובות יש לנו לקוחות שרוצים לשלוט באתרים שלהם כדי שיוכלו לפרסם עדכוני חברה משלהם ולבצע שינויים בתוכן כשצריך, וורדפרס מקלה עליהם לעשות זאת. קל לאסוף ולהבין, ואתה לא צריך לדעת שום קוד כדי לבצע עדכונים או לפרסם תוכן חדש.

וורדפרס מציעה לנו אפשרות מצוינת למסור ללקוחות שלנו, מכיוון שהיא לא מאיימת, ומאפשרת להם להיות מסוגלים להשתמש באתרים שלהם איך שהם רואים לנכון. אתה יכול גם להגדיר עדכוני אבטחה ועדכוני תחזוקה להתרחש באופן אוטומטי, כדי שתדע שהאתר שלך תמיד מוגן היטב ועדכני טכנולוגית.

קרדיט תמונה: freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp