4 מאפיינים של קידום אתרים בחו"ל

אם אתם הבעלים או המנהלים של בית עסק ישראלי ומעוניינים להרחיב את טווח ההגעה שלכם גם ללקוחות בחו"ל, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא מרכיב קריטי באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם, אבל חשוב להבין שתהליך קידום אתרים בחו"ל שונה במדינות שונות, ולכן יש להבין את המאפיינים הייחודיים של התהליך, בהתאמה לתחום העיסוק שלכם.

 

הנה מה שחשוב לדעת על קידום אתרים בחו"ל

מדריך זה מתחיל עם הצגת ארבעה מאפיינים עיקריים שחשוב להכיר על קידום אתרים לחברות ישראליות בחו"ל:

1. הבדלי השפות השונות

אחד ההבדלים הברורים ביותר בין קידום אתרים בישראל לקידום אתרים בחו"ל הוא השפה, כלומר, יש ליצור תוכן שמותאם לדקויות, לניבים ולסלנג של השפה בה אתם משתמשים, עם אופטימיזציה מתאימה של האתר שלכם לשפה זו.

זהו תהליך מאתגר אבל חיוני להשגת התוצאות של דירוגים הולמים בתוצאות החיפוש בגוגל או בכל מנוע חיפוש בינלאומי אחר, ולכן חשוב לשכור שירותי מדריכים קידום אתרים שיש להם ניסיון בקידום אתרים של עסקים ישראלים בחו"ל.

 

2. הבדלי התרבויות השונות

שיקול חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התרבות של המדינה שאליה אתם מכוונים את קידום האתר שלכם, מכיוון שלתרבויות שונות יש ציפיות שונות בכל הנוגע לתוכן מקוון, ולכן יש להתאים את התוכן והאסטרטגיה השיווקית שלכם בהתאם.

כך, לדוגמה, יש תרבויות שאינן רואות בעין יפה קידום עצמי מוגזם, בעוד שבתרבויות אחרות זהו תהליך צפוי ומקובל, וגם שיקול מחיר של קידום אתרים ייקבע בהתאם למורכבות אסטרטגיית קידום האתר שלכם.

 

3. מנועי חיפוש שונים

לא כל המדינות משתמשות באותם מנועי חיפוש, ובחלק מהמדינות גוגל היא מנוע החיפוש הדומיננטי, בעוד שבאחרות מדובר בפלטפורמה אחרת.

לכן חשוב לבחור צוות קידום אתרים שבקיא בשימוש במנוע החיפוש הפופולרי ביותר במדינה שאליה אתם מכוונים את מיקוד האתר שלכם, ובביצוע אופטימיזציה מותאמת למנועי חיפוש אלו.

 

4. הבנת התקנות השונות

המאפיין העיקרי האחרון הוא מודעות לכל התקנות שעשויות לחול על SEO במדינה אליה אתם מכוונים את הפריצה העסקית שלכם, מכיוון שבחלק מהמדינות יש תקנות מחמירות המסדירות פרסום מקוון, לכן חשוב לוודא שצוות קידום האתר שלכם בקיא באופן בו יש לציית לכל החוקים הפרטניים.

 

5. ביצוע אופטימיזציה של אתר האינטרנט לחיפוש מקומי

יש להשתמש במילות מפתח ובביטויים הנפוצים בארצות שאליהם אתם מכוונים את קידום האתר שלכם, בתהליך קידום אתרים אורגני seo, כדי להשיג דירוג גבוה בתוצאות החיפוש באותן מדינות.

 

6. יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד

תוכן איכותי ומותאם לקהל היעד שלכם בחו"ל מתבצע עם פרסום מאמרים אינפורמטיביים באתר, ומאמרים שיתפרסמו באתרים גדולים אחרים, עם מידע רלוונטי לתחומי העניין של קהל היעד שלכם, כדי למשוך מבקרים לאתר ולגרום להם לבצע את הפעולות המבוקשות.

 

אם האתר הישראלי שלכם מיצה את השוק המקומי – זה הזמן לפריצה גלובלית

תהליך של פריצה עסקית גלובלית לחברות ישראליות חשוב מסיבות רבות, וחלק זה של המדריך מציג כמה מהסיבות החשובות ביותר:

 

הגעה לקהל רחב יותר

האינטרנט מאפשר לבעלי עסקים להשיג פריצה גלובלית, במדינות או באזורים פרטניים שבהם אתם יודעים שיש לכם קהל יעד גדול, ועם קידום האתר שלכם למדינות אלו, תוכלו להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים מכפי שתוכלו להשיג עם קידום אתרים seo בחיפה או בכל מקום אחר בארץ בו ממוקם בית העסק שלכם.

 

הגברת המודעות למותג

קידום האתר שלכם בחו"ל יכול לעזור בהגברת המודעות למותג שלכם בשווקים חדשים, מכיוון  שכאשר לקוחות פוטנציאליים רואים את האתר ומכירים את בית העסק שלכם, יש יותר סיכויים שהם יזכרו אתכם כשיהיו מוכנים לבצע רכישות.

 

יצירת לידים איכותיים

קידום אתרים seo לעסקים ישראלים בחו"ל מסייעת גם בייצור לידים איכותיים של לקוחות פוטנציאליים בשווקים חדשים, ומטרה זו מושגת עם הצגת מידע ברור ותמציתי על המוצרים או השירותים שלכם באתר, כך שתעודדו את הקהל ליצור איתכם קשר לקבלת מידע נוסף.

 

הגדלת היקף המכירות

פריצה עסקית גלובלית מסייעת בהגדלת היקף המכירות שמגיעות משווקים חדשים, מכיוון שכשהאתר שלכם מקודם בחו"ל, וכשיותר לקוחות פוטנציאליים מתוודעים אליו, אתם מגדילים את הרווחיות העסקית שלכם.

 

הגעה לקהלים זרים חדשים בהתנהלות נכונה ומקצועית

עם הבנת ארבעת המאפיינים העיקריים של קידום אתרי וורדפרס בגוגל לקהלים בינלאומיים, בעלי עסקים ישראלים יכולים לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם כשהם מרחיבים את טווח ההגעה שלהם לשווקים חדשים, וכדי לשפר את קידום האתר שלהם במדינה אליה הם מכוונים את ההתרחבות העסקית, יש עוד כמה צעדים שחשוב לנקוט בהם:

שכירת שירותי יועץ קידום אתרים מקצועי שיש לו ניסיון בעבודה במדינות שאליהם אתם מעוניינים להגיע.

  • בניית קישורים נכנסים לאתר שלכם מאתרים איכותיים אחרים שיש להם מוניטין מצוין.
  • ביצוע אופטימיזציה של האתר שלכם לתוצאות חיפוש מקומיות.
  • מעקב אחר התקדמות התהליך וביצוע ההתאמות הנדרשות באסטרטגיה שצוות קידום אתרים הרכיב לכם, בהתאם להנחיות קידום אתרים בחו"ל העדכניות ביותר.

 

קידום אתרים בחו"ל: המפתח להצלחה

קידום אתרים והתאמת התהליך להנחיות הוא תחום מורכב ומשתנה בתדירות גבוהה, ורוב בעלי העסקים אינם מעודכנים במגמות ובשיטות המומלצות העדכניות ביותר.

לכן אם אתם מעוניינים להרחיב את טווח ההגעה של בית העסק שלכם לשווקים בחו"ל, חשוב שתשכרו שירותי חברת קידום אתרים מקצועית בעלת ניסיון בתהליכי קידום אתרים אורגני בגוגל ובשיטות מתקדמות של קידום ממומן, עם מוניטין מעולה של הצלחות.

freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp