פרסום באינסטגרם בתשלום – להגיע לכל אחד בכל זמן

בימיו הראשונים של האינטרנט, הפרסום היה בעיקר באתרים גדולים וקטנים, דרך באנרים או באמצעים אחרים, לאחר מכן הגיע גוגל וחלק גדול מהפרסום עבר לרשת של מנוע החיפוש, בסוף העשור הראשון של שנות האלפים, נתח משמעותי של הפרסום ברשת עבר לרשת החברתית פייסבוק.

היום, חלק לא מבוטל של הפרסום ברשת נמצא ברשתות חברתיות אחרות, דוגמא אינסטגרם. מאז הופעת הרשת בשנת 2010, היא הפכה להיות אחד הכלים הפופולאריים ביותר עבור גולשים ברשת ובפרט עבור בני נוער. זה הוביל לידי כך שגם עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים החלו להשתלב ברשת ולהשקיע בה. בין אם זה דרך פרסום בעמודים משלהם ובין אם זה דרך פרסום בתשלום.

הרעיון של פרסום בתשלום באינסטגרם, איננו שונה מאשר רשתות חברתיות אחרות. הרעיון הוא, מעלים תמונות או סרטונים של מספר שניות, ואלו מתפרסמים בעמודים של גולשים בעלי עניין. מעבר לכך, אפשר לשלב בפרסום גם האשטגים אשר מאפשר לכל מי שמחפש דרך אותו אשטג להגיע למודעה.

לפני שנסביר למה משתלם להשקיע בפרסום באינסטגרם, חשוב להבהיר, היום אי אפשר לייצר תוכנית פרסום באינטרנט בלי לשלב רשתות חברתיות ובפרט אינסטגרם. מי שבוחר להתעלם מרשת זו, כמו מרשתות חברתיות מובילות אחרות, למעשה מתעלם מכמות עצומה של גולשים אליהם הוא לא פונה, ומשאיר ללקוחות שלו אפשרות להגיע אליהם ולהציע להם את השירותים שלהם. זו טעות גדולה עבור כל בית עסק, בכל תחום.


מדוע משתלם להשקיע בפרסום באינסטגרם

ראשית, מדובר על פרסום יחסית זול, בוודאי אם בוחנים זאת ביחס לפוטנציאל שלו. הרי מדובר על כמות עצומה של גולשים שיכולים להיחשף לפרסום, והמחיר הוא יחסית נמוך. בפרט אם בוחנים את היחס של תועלת מול עלות באמצעי פרסום אחרים, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות ואפילו בגוגל.

אסור לשכוח, אינסטגרם היא לא רק רשת חברתית מאוד פופולארית, אלא שאנשים נחשפים אליה כל הזמן. יש הסבורים שבני נוער מעדיפים היום להשתמש בה על פני פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות. החשיפה לרשת זו רק מתעצמת עם זמן.

שנית, הפרסום הוא מאוד ממוקד. הוא יכול להיקבע על פי פרמטרים שונים שיכולים להטיב עם בית העסק, מה שיהפוך את הפרסום להרבה יותר אפקטיבי. הרי אם זה מתבצע על פי גיל, מין, או תחומי עניין, אפשר גם לפנות אל קהל ממוקד וגם לבחור כיצד לייצר פרסומות מתאימות.

שלישית, היתרון הגדול של אינסטגרם על פני רשתות חברתיות אחרות, מדובר ברשת ויזואלית, מבוססת תמונות וסרטונים. הרבה יותר קל לפנות אל קהל לקוחות כשאלו הכלים שעומדים לרשותנו. להבדיל מרשתות חברתיות שמתעסקות בטקסט, כאן אנחנו יכולים להציע תמונות בולטות, סרטונים ייחודים, וכך אנחנו יכולים למשוך הרבה יותר גולשים לצפות בפרסומות.

ארבע, היום אפשר למצוא סנכרון ושילוב של רשתות חברתיות אחת בשנייה, בפרט כשרשת אינסטגרם נרכשה על ידי חברת פייסבוק ושתיהן עובדות ביחד. כך למשל, אנחנו יכולים לשלב פרסומים באינטסגרם גם בפייסבוק. השילוב מאפשר לנו להגיע אל קהל גדול יותר.


כיצד עושים את זה בצורה נכונה

זה לא מספיק רק לעלות פרסומים באינסטגרם, אנחנו צריכים גם לדעת כיצד לעשות זאת. לשם כך עלינו להבין מה בדיוק אנחנו רוצים להציע, מה אנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו, מה ברצוננו לחשוף בפני הגולשים, ובצורה כזו, נוכל לבנות פרסומת על פי גבולות התקציב והזמן שעומדים לרשותנו. זו השיטה הטובה ביותר לייצר פרסום נכון שימשוך אלינו לקוחות.

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp