ניהול מוניטין בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. בכך, לגוגל יש השפעה עצומה על האינטרנט ועל חיי היומיום של אנשים. זה הופך את ניהול המוניטין של גוגל לחשוב מאוד.

אסטרטגיית ניהול מוניטין טובה יכולה לעזור לך לקבל דירוג טוב יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש, מה שאומר יותר תנועה לאתר שלך. מוניטין רע יגרום לכך שתהיו בעמדת נחיתות מול מתחרים שיש להם מוניטין טוב יותר באינטרנט והם מדורגים גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

בחלק זה, נדון כיצד לנהל את המוניטין המקוון של החברה שלך באמצעות דרכים שונות כמו מתן שירות לקוחות, ניטור קישורים וביקורות נכנסות ויצירת תוכן עבור ערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם.

אלגוריתם ה-PageRank של גוגל מבוסס על הרעיון של פופולריות קישורים. גוגל משתמשת באלגוריתם מורכב כדי לקבוע את דירוג האתר, שמתבסס במידה רבה על מספר ואיכות הקישורים המפנים לאתר.

כתוצאה מכך, קשה לעסקים לשמור על המוניטין המקוון שלהם מבלי לשכור חברת קידום אתרים או להשקיע בקמפיינים לבניית קישורים.

 

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם

הוא מטפל ביותר מ-3.5 מיליארד חיפושים ביום ולמעלה מ-90% מהחיפושים המקוונים באמריקה נעשים בגוגל.

זה אומר שאם אתה רוצה שהאתר שלך ידורג גבוה בגוגל, זה ידרוש הרבה זמן ומאמץ. התהליך יכול לקחת חודשים ואף שנים עד שהאתר שלך ידורג גבוה מספיק כדי שייראה על ידי קהל משמעותי.

ניהול מוניטין של גוגל הוא שירות שעוזר לעסקים ולאנשים פרטיים לנטר ולשלוט במה שמופיע כאשר הם מחפשים בגוגל.

האלגוריתם של גוגל הוא מערכת מורכבת שלא רק קובעת את התוכן של תוצאות החיפוש אלא גם באיזו גובה תוצאות אלו מופיעות במנוע החיפוש. זה גם מעריך עד כמה האתרים האלה אמינים, מה שעוזר לקבוע אם יש לכלול אותם בתוצאות או לא.

 

האלגוריתם משתמש ביותר מ-200 גורמים כדי למדוד זאת, כגון:

-מספר הקישורים לאתר שלך מאתרים אחרים;

-המוניטין של האתר שלך בין אתרים אחרים;

– באיזו תדירות אתה מעדכן את האתר שלך;

-כמה מודעות יש לך באתר שלך.

גוגל ידועה זה מכבר כמנוע החיפוש החזק ביותר על פני כדור הארץ.

זהו גם מנוע החיפוש הנפוץ ביותר במדינות רבות, כולל ארצות הברית.

אין זה מפתיע שגוגל הפכה לשחקנית מרכזית גם בעולם ניהול המוניטין.

למעשה, היא אחת משלוש החברות המובילות המספקות שירותי ניהול מוניטין לעסקים.

גוגל הוא מנוע החיפוש החזק ביותר בעולם. כ-3.5 מיליארד אנשים משתמשים בגוגל כדי למצוא את מה שהם צריכים באינטרנט מדי חודש.

 

זה לא מפתיע שאם אתה רוצה להימצא באינטרנט, אתה צריך לעשות את זה בגוגל

הצעד הראשון באסטרטגיית ניהול המוניטין שלך הוא למצוא על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. המשמעות היא שיש אתר אינטרנט מותאם למנועי חיפוש ובעל שם דומיין חזק, להיות פעיל במדיה החברתית ולקבל קישורים מאתרים אחרים.

חלק זה יתמקד באופן ספציפי כיצד לנהל את המוניטין שלך עם Google.

גוגל משתמשת באלגוריתמים המדרגים אתרים על סמך הרלוונטיות ואיכות התוכן שלהם, כמו גם הפופולריות שלהם בקרב משתמשים ואתרים אחרים המקשרים אליהם.

אז איך אתה מוודא שהאתר שלך מדורג גבוה בתוצאות החיפוש? האתר המוביל בישראל בנושא ניהול מוניטין בגוגל יעזור לך בכל מה שתצטרך.

קרדיט תמונה: freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp