מה חשוב לדעת לפני שמקדמים אתר

 

כל בעל עסק יודע כי בכדי לשווק את העסק שלו כיום בצורה הטובה ביותר, עליו להיות נוכח באינטרנט. מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים מצויים באינטרנט  ועל כן, חשוב ביותר שתהיה נוכחות ברשת. בשלב הראשון עליו לבנות אתר אינטרנט. האתר חייב להיות ייחודי, מעוצב בטוב טעם, מעניק ערך לגולש ואיכותי. יחד עם זאת, לא די במלאכת בניית אתר בלבד ובכדי שכמה שיותר גולשים שמהווים קהל יעד פוטנציאלי של העסק יגיעו לאתר ויבצעו בו פעולות שונות, עליו לקדם את האתר בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והשימושי ביותר כיום. מרבית האנשים שמחפשים מוצר או שירות, יעשו זאת באמצעות חיפוש בגוגל. על כן, המטרה של כל בעל אתר היא לגרום לאתר שלו להופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, כאשר לקוח מבצע חיפוש רלוונטי לשירותים או המוצרים שהוא מציע.

 

קידום אתרים אורגני בגוגל- במה מדובר?

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא מגוון פעולות שונות שמקדם האתרים מבצע בכדי שהאלגוריתם של גוגל ידרג את האתר גבוה יותר מאתרים מתחרים לו ובהתאם לכך, יציע אותו בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל, כאשר לקוח מבצע חיפוש של מוצר או שירות שהעסק מספק. לא מדובר על תהליך פשוט. הקידום האורגני של אתרים דורש זמן והוא בעיקר דורש מיומנות והכרות עם דרישות האלגוריתם של גוגל. מרבית מקדמי האתרים מבינים כי אין לדעת בוודאות כיצד מדרג האלגוריתם של גוגל אתרים, אך ניתן לשער זאת. כמו כן, הם יודעים כי דרישות האלגוריתם משתנות מדי פרק זמן כלשהו ועל כן, עליהם להיות בחקירה תמידית לגבי האלגוריתם של גוגל ובחיפוש אחר תשובות, שיובילו אותם לביצוע כלל הפעולות הנדרשות בכדי לקדם אתר באופן אורגני בצורה הטובה והיעילה ביותר.

 

כיצד מקדמים אתר באופן אורגני בגוגל?

בכדי לקדם אתר באופן אורגני בגוגל, יש לבצע כאמור לא מעט פעולות הן בתוך האתר והן מחוץ לאתר בכדי להתאים אותו לדרישות האלגוריתם: ראשית כל, יש צורך להזין בו תוכן איכותי המכיל מילות מפתח ספציפיות. התוכן חייב להעניק ערך לגולש ואסור שהוא יהיה משוכפל, או מועתק שכן, גוגל מזהה זאת ומעניש אתרים כאלה. מעבר לכך, מילות המפתח המוזנות באתר ובתוכן צריכות להיות כאלה שבוצע אודותן חקר מילות מפתח מדויק, מקצועי ואיכותי של מקדם האתרים הנבחר עבור ביצוע הקידום. מעבר לכך, פעולות נוספות שחשוב לשים עליהן דגש הם: עיצוב ואפיון חווית משתמש באתר, כאשר המטרה היא שהאתר יהיה נוח לגולש הן מבחינת זמני טעינה, הן מבחינת ניווט באתר, הן מבחינת קלות ביצוע הפעולות באתר, הזנת קישורים באתר שמובילים אל אתרים שגוגל מזהה כסמכותיים וחזקים וכן, הזנת קישורים באתרים חזקים שיובילו לאתר. יש עוד פעולות שחשוב לבצע במסגרת קידום אתרים אורגני ובכדי לבצע אותן בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

כיצד תבחרו מקדם אתרים?

מכיוון שכיום יש לא מעט מקדמי אתרים המציעים את שירותיהם בתחום, חשוב ביותר שתבחרו במקדם אתרים מקצועי ומנוסה, אשר עוסק בתחום לא מעט שנים בהצלחה והלקוחות שבחרו בו יכולים להעיד על ההצלחות שלו, במיקום האתר שלהם בגוגל, כאשר גולש מבצע חיפוש רלוונטי.

freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp