מה זה בוט לוואטסאפ?

בוט זה פותח על ידי מיקרוסופט כדי לספק חווית שירות לקוחות טובה יותר. זה עוזר ללקוחות עם תשובות מהירות, כגון "אני מצטער, לא הבנתי" ו"אני מצטער, אני לא יכול לעזור לך עם זה". הבוט הוא יותר עוזר שירות לקוחות מאשר צ'אט בוט כשלעצמו. בשנים האחרונות, צ'טבוטים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. הם משמשים לתקשורת עם חברות ושירותים ללא כל התערבות אנושית. הצ'טבוט הפופולרי ביותר שכולנו משתמשים בו הוא WhatsApp.

WhatsApp

WhatsApp היא אפליקציית הודעות המציעה הצפנה מקצה לקצה עבור המשתמשים שלה. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים והיא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בהודו, אינדונזיה, ברזיל, מקסיקו ומדינות אחרות בדרום אמריקה. WhatsApp שיתפה לאחרונה פעולה עם פייסבוק כדי לשלב את השירותים שלהם ב- WhatsApp Messenger על ידי הוספת תכונות כמו שיחות וידאו וצ'אטים קבוצתיים. החברה גם שיתפה פעולה עם גוגל כדי לאפשר לעסקים לשלוח הודעות ישירות דרך WhatsApp Messenger. המשמעות היא שהם יכולים כעת לשלוח הודעות טקסט כמו גם תמונות וסרטונים דרך האפליקציה ללא צורך להוריד עבורה אפליקציה נפרדת.

WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם. היא נרכשה על ידי פייסבוק ב-2014 וכעת יש לה למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. בוט WhatsApp נוצר על ידי פייסבוק כדי לעזור לך למצוא אנשי קשר חדשים, לשוחח עם החברים שלך ולתכנן תוכניות לשיחות עתידיות. הבוט יוכל לענות על כל שאלה שיש לך לגבי הצ'אטים שלך עם חברים, או לעזור לך למצוא אנשים חדשים לצ'אט איתם בוואטסאפ. בוט עבור WhatsApp הוא כלי שעוזר לך לנהל את הצוות שלך על ידי מתן תובנות וניתוחים לגבי מה שהצוות שלך עושה.

בוט לוואטסאפ

בוט לוואטסאפ הוא צ'טבוט שנוצר עבור שירות ההודעות WhatsApp. הוא משמש למענה על שאלות ומתן מידע על שירותי החברה. זה יכול לענות על שאלות כגון "איך אני משנה את הסיסמה שלי?" או "מה הכתובת שלך?" הבוט גם נותן מידע על שירותי החברה, כמו כיצד לבטל את המנוי לשירות וכיצד לדווח על שימוש לרעה. בוט לוואטסאפ הוא צ'אט בוט שניתן להשתמש בו כדי להפוך את שירות הלקוחות לאוטומטי. זה יכול לשמש כסוכן תמיכת לקוחות, לספק מידע על המוצר או לענות על שאלות על החברה. הבוטים מסוגלים גם לספק תגובות אוטומטיות במקרה של נפח גבוה של הודעות שנשלחות תוך פרק זמן קצר. הם גם טובים יותר בפתרון בעיות ובמתן תשובות מדויקות מאשר בני אדם, וזו הסיבה שהם הופכים פופולריים יותר ויותר.

רוצים להכין בוט לווטסאפ צרו קשר באתר: https://topbot.co.il

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp