האם שווה להשקיע בג'ינגל לעסק?

אנחנו נכנסים לרכב ומפעילים רדיו. מפעם לפעם, בין תוכניות המוזיקה האהובות עלינו בתדרי הרדיו המועדפים עלינו, יש פרסומות. איך פרסומת שמע כזו עובדת? באמצעות מוזיקה, כמובן. ג'ינגלים הם למעשה פרסומת לעסק המושמעת בעיקר ברדיו אבל לא רק. ג'ינגלים לוקחים את המסר של בית העסק או הארגון ומקדמים אותו בצורה שתהיה נגישה וקלה להבנה בקצרה לכל מי ששומע.

אם אתם בעלי עסק או ארגון ורוצים לקדם את הפעילות שלכם ולהרחיבה לקהלים גדולים יותר, כדאי מאוד שתשקלו להשקיע על ג'ינגל לעסק. הם מהווים כלי אפקטיבי ביותר למשיכה של לקוחות מבין קהל המאזינים העושים דרכם בהמוניהם ברכבם בכל יום.

 

ממה מורכב ג'ינגל לעסק?

ג'ינגל הוא שיר קצר המכיל משפט וחצי עד כמה משפטים בודדים, מלווה במוזיקה או מקצב, ומושמע ברדיו בעיקר או בפלטפורמות מדיה אחרות ברשת. ג'ינגלים מורכבים ממשפטים המאדירים את העסק או הארגון בצורה מתוחכמת ומושכת, בעיקר משתמשים במילים וביטויים מתחרזים ומלהיבים, על הקשר של שם החברה או הארגון עם תחום מומחיות ומקצועיות ברמה גבוהה ואיכותית. בנייה של ג'ינגל לעסק הינה מלאכה לא פשוטה, ואם אתם כבר משקיעים לא מעט כסף בשביל לבנות ג'ינגל שיהיה כמה שיותר מושך לקוחות מאזינים, יש לבחור באדם או חברה שתעשה את זה על הצד הטוב ביותר עם שנינות, תחכום ויצירתיות.

ג'ינגל לעסק חייב להכיל את שם החברה, הארגון או את שמו של האדם העצמאי בעל העסק, מספר טלפון ו/או דרכי התקשרות אחרים. זה חייב להיות קצר, תמציתי ותופס מבחינת קצב ושמע.

 

מה מיוחד כל כך בג'ינגלים?

אנשים לא אוהבים פרסומות מסובכות, ארוכות ולא מובנות. לשמוע סתם אנשים מדברים ומדברים על מה שהם רוצים לקדם זה בכלל לא מושך ורק גורם לנו להחליף תחנה. הרציונל בבחירת ג'ינגל זה שאנשים אוהבים מוזיקה ומתחברים אליה בצורה קלה יותר, בנוסף ליכולת האנושית לזכור שירים שלמים והכל בזכות האפקט של המוזיקה שהיא משרה על האדם. חברות פרסום ומומחי שיווק במדיה מנצלים את היתרונות הכבירים של זה ומפתחים ג'ינגלים שייזכרו בצורה טובה יותר אצל כמה שיותר מאזינים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים.

 

ג'ינגלים נשמע מצוין!

אנשים זוכרים טוב יותר שירים ומילים מתוך מוזיקה. הם לא יזכרו מספר טלפון סתמי גם אם הם ישמעו אותו מספר פעמים, אבל ברגע שהוא מוטמע בתוך שיר או ליתר דיוק, ג'ינגל, בביטוי נכון ובמקצב ספציפי – אנשים יזכרו אותו אפילו למשך שנים.

חברות וארגונים שמכבדים את עצמם ורוצים למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות דרך מדיה שמע ישקלו היטב להשקיע בפיתוח ג'ינגלים שבאמת עובדים. רק ג'ינגל שכתוב בצורה רהוטה, קצרה, תמציתית ובעלת קצב מדליק תעשה את העבודה של אלף פרסומות ללא שיר.

זה הזמן לבחור בחברה המתמחה בשיווק ופרסום מדיה בפלטפורמות השונות שתעשה לכם את הג'ינגל שירים לכם!

 

קרדיט תמונה: freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp