איך לבנות אתר מ-0 ל-100 בלי להשתמש בקוד?

אם לפני עשור הייתם אומרים שאפשר לבנות אתר בלי קוד, בוני האתרים היו מרימים גבה. אך הטכנולוגיה התקדמה, בזכותה כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מבלי לדעת קוד. ישנה אפשרות להקים אתר ברמה גבוהה בפלטפורמה שמתאימה לבוני אתרים שלא מיומנים בשפות קוד שונות. אם תמיד חלמתם לבנות אתר לעצמכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את הפלטפורמה המתאימה. מיד לאחר מכן תוכלו לעשות צעד משמעותי אל עבר הגשמת החלום שלכם. אחרי שהאתר יהיה באוויר תוכלו לעבוד על מנת להפוך אותו להיות גדול כמו שרציתם שהוא יהיה.

 

בוחרים חברת אחסון מתאימה

השלב הראשון כדי לבנות אתר ללא קוד יהיה לבחור חברת אחסון מתאימה. האחסון הוא התשתית של האתר, הבסיס שעליו הוא אמור לשבת. כיום קיימות לא מעט חברות אחסון שונות שמציעות שירותים מגוונים. המטרה שלכם תהיה לבחור את החברה שתציע לכם את הכלים האידיאליים להצליח עם האתר שלכם. תרצו לקבל אחסון מספיק גדול שיאפשר לכם לקבל באתר את כל הגולשים שירצו להיכנס לתוכו. עם זאת תרצו לדעת כי תמיד תהיה לכם אפשרות לשנות את המסלול שאותו בחרתם מלכתחילה. גמישות היא חשובה לכל מי שמקים אתר אינטרנט ולא יודע מה יקרה בעתיד. אל תבחרו את חברת האחסון רק על סמך המחירים שהיא מציעה.

 

בוחרים את הפלטפורמה המתאימה

כיום תוכלו למצוא רשימה ארוכה של פלטפורמות שמציעות לכם להקים אתר ללא ידע בקוד. הפלטפורמה הכי מוכרת היא כמובן וורדפרס שככל הנראה יצא לכם לשמוע עליה. עם זאת ישנן עוד פלטפורמות אחרות שיכולות להיות מתאימות עבור בוני אתרים אחרים. הטיפ שלנו אליכם הוא לנסות לבחון כמה פלטפורמות שונות כדי לעשות בחריה מוצלחת. אם לא תבחרו את הפלטפורמה שנכונה לכם, כל העבודה הקשה תרד לטמיון. כיום תוכלו למצוא ברחבי הרשת לא מעט הסברים על הפלטפורמות הקיימות בשוק. מעבר לכך תוכלו למצוא סקירות מקיפות שיסבירו לכם איזה פלטפורמה עדיפה על פני האחרת. הבחירה החשובה הזאת היא בחירה שתשנה את חייכם מקצה לקצה.

 

מכינים מראש את התוכן לאתר

הכנסת התוכן לאתר גם היא חשובה מאוד כדי להביא אותו למקום הרצוי. הרי אתם לא יכולים להקים אתר אינטרנט מבלי שיהיה לו תוכן שיספק את הגולשים. התוכן באתר שלכם אמור להבדיל אותו בהשוואה לאתרים אחרים. על מנת שתוכלו להכין מראש את התוכן לאתר יהיה עליכם לעבור עם מערכת ייעודית. מערכת CRM היא ככל הנראה המערכת שתעשה לכם את החיים לקלים יותר. מה זה CMS? מדובר על מערכת שיווק תוכן שמאפשר לפרסם את התוכן בכל מיני אתרים שונים. המטרה היא שתביאו את התוכן שלכם לכל פינה באמצעותו תוכלו גם לפרסם את האתר שהקמתם זה עתה.

קרדיט תמונה: freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp