איך להגיע לעמוד הראשון בגוגל? 5 טיפים שיעזרו לכם להגיע לטופ

כל בעל עסק יודע כמה האינטרנט הוא כלי חזק היום, ומנוע החיפוש "גוגל" הוא שחקן חזק במיוחד. כל אחד רוצה שהעסק שלו יופיע ראשון בגוגל, או לפחות בעמוד הראשון של מנוע החיפוש, אבל מן הסתם לא כולם יכולים להגיע לשם. התחום של העוסקים בדבר נקרא "קידום אתרים" או בשפה המקצועית SEO,  במידה ואתם מתעקשים להגיע לפסגה אבל לא לגמרי סגורים איך לעשות את זה, מצאנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לטפס כל הדרך אל עמוד התוצאות הראשון.

1. השקיעו בתוכן המוצג באתר- לא משנה במה האתר שלכם עוסק או מה הוא מנסה למכור, תוכן הוא שם המשחק. כשאנשים נכנסים לאתר מסוים הם מצפים לקבל בו את התיאור שהופיע להם בגוגל, ובמידה והם מתאכזבים הם לא ישובו עוד. לשם כך, אנחנו ממליצים לכם לשכור עורכי וכותבי תוכן איכותיים, שיודעים לעבוד עם מילים בצורה נכונה וטובה כך שהם ימשכו את כל הקוראים רק אליכם. חשוב לוודא כי התוכן קשור לנושא האתר עצמו וכי הוא קשור לאקטואליה.

2. מילות המפתח הן המפתח- כאשר מדובר באתרים, כשאומרים מילות מפתח מתכוונים לביטויים שעליהם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה מדורג גבוהה במנוע החיפוש. כדי למצוא אותם, צריך לעשות חיפוש נרחב ולחפש ביטויים המצביעים על חיפוש ספציפי של משתמשים. אם תתקלו בחיפוש ספציפי שנתקע ללא מענה – ייתכן וזו תהיה הקפיצה הראשונה שלכם.

3. קישורים בין אתרים ואפליקציות- בעולם האינטרנטי כמו בעולם האמיתי, קשרים הם דבר חשוב. לא משנה אם אנחנו מדברים על קשרים של האתר שלכם עם חשבונות אחרים שלכם כמו אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק, לינקדאין ועוד רשתות חברתיות אחרות או על הקשרים שלכם עם אתרים אחרים ועסקים אחרים – הקשרים שלכם ברשתות יוכלו להקפיץ אתכם גבוהה.

4. בנו סביב האתר שלכם קהילה- אין מה לעשות, אנשים אוהבים קהילות, בין אם הן פיזיות ובין אם הן דיגיטליות. המשתמשים תמיד יותר שמחים להשתמש באתר או בפלטפורמה שיש בה אספקט של קהילה, אז למה לא לתת להם את זה? תוכלו להוסיף לאתר שלכם בלוג או עמוד ביקורות על המוצרים, לפתח את השיחות עליו ברשתות החברתיות השונות ועוד.

5. לא לזלזל בצד הטכני- אסור לשכוח שמדובר במחשבים וטכנולוגיה אז גם הצד הטכני מהווה כאן שחקן רציני מאוד. אם אין ברשותכם אתר קיים אנחנו ממליצים לכם בחום להקים אתר ממש עכשיו (ואל תשכחו להשקיע בשם הדומיין שלכם), ואם תצליחו לשלב בו חלק ממילות המפתח שאתם רוצים שיבלטו מה טוב. גם כתובת ה-URL חשובה מאוד והיא יכולה להציג לגוגל את השווקים שבהם אתם רוצים לבלוט ולעבוד.

ניתן לראות כי זה לגמרי אפשרי להגיע לעמוד הראשון של הגוגל בעזרת עבודה קשה ותכנון נכון. חשוב לזכור כי זה לגמרי אפשרי ומומלץ להשתמש באנשי המקצוע הנכונים שיעזרו לכם להגיע לשם.

קרדיט תמונה: freepik

אהבתם? שתפו פוסט זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp